hétfő, február 22, 2010

Csokis labdák

...illetve nálam tallérok :) A receptet itt találtam. Mindenből annyit tettem bele, amennyit a recept ír, annyit változtattam, hogy én nem golyókat készítettem, hanem tallérokat (vagyis a golyókat lelapogattam...), valamint a fél adagot nem cukroztam be...és meg kell mondjam, nálunk az volt a nyerőbb íz :) finoman keserű, csokis élvezet :)
Nos, akkor a hozzávalók:
20 dkg étcsoki, 10 dkg vaj (én margarint használtam), 11 dkg cukor, 3 egész tojás, 1 teáskanál vaníliaaroma (nálam vaníliás cukor), 20 dkg liszt, 3 dkg cukrozatlan kakaópor, 1 kávéskanál sütőpor, csipet só. Valamint a beforgatáshoz még cukor, porcukor.
A csokit és a margarint mikróban megolvasztottam, hozzákevertem a többi hozzávalót, majd golyókat formáltam belőle, amit én ellapogattam, tallérokra. Sütőpapírral bélelt tepsire raktam, előmelegített sütőben sütöttem, vigyázva nehogy megégjen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése