szombat, szeptember 12, 2009

5 perces bögrés, csokis süti

A receptet a barátnőmtől kaptam, Neki egy munkatársa adta, Ő pedig szintén valahonnan a netről kapta...aztán közben felfedeztem Sütis néne oldalán is...
A legveszélyesebb sütirecept tehát így hangzik:
4 evőkanál liszt, 4 evőkanál cukor, 2 evőkanál kakaó, 1 tojás, 3 evőkanál tej, 3 evőkanál olaj vagy olvasztott vaj, 3 evőkanálnyi csokidarab (kihagyható, illetve gyümölcsöt is lehet...), egy csepp vanília aroma, 1 csapott kávéskanál szódabikarbóna - és a lénye: egy nagy bögre :)
Tegyük a száraz hozzávalókat a bögrébe és keverjük jól össze. Adjuk hozzá a tojást és keverjük jól el, öntsük hozzá a tejet és az olajat és ismét keverjük meg. Adjuk hozzá a vaníliát, csokidarabot, keverjük át. Majd tegyük a bögrét a mikróba, 1000 watton 3 percre. A sütemény felemelkedik a bögre széléig, de ne aggódjunk! Hagyjuk kissé kihűlni és helyezzük kistányérra....és miért veszélyes? Mert így csak öt percre leszünk attól, hogy éjjel-nappal csokis sütit együnk :)
Hát igen...ez tényleg így van! Gyors és nagyon fini! Annyit módosítottam, hogy én három kávéscsészébe osztottam el az adagot, és egy kis fagyival, tejszínnel még felturbóztam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése